Fredag

Haha, väskproblemet är löst. Klart att den är hemma hos Lisse, det minns jag ju nu!

Idag så har jag haft en lektion, historia. Ointressant så det smäller om det, men man måste ju. Sen gick jag på stan lite, med Linda som är hemma nu i helgen. Känns som om man har en stockholmsbrud här varje helg nuförtiden. Har hemlängtan slagit till för dom ordentligt nu kanske? ;)
Diskuterade kvällen lite och kom fram till att vi slår till med ett cleo-besök. Laddade upp med saft från systemet också, så nu är det dags att börja tagga.

Har ätit middag här i min ensamhet framför datorn och tv:n. Det blev skaldjurslasagne som smakade underbart. Dags att hoppa in i duschen nu och piffa till mig lite inför kvällen. Känner på mig att det kommer att bli en skabb-kväll för mig när jag är så blek, men det är väl bara att härda. Kan ju slänga på mig lite mörkare foundation så jag slipper känna mig som spöket Laban.


Ska åka in till stan med min bäbis Elin på några timmar och så ska vi chilla hos Lisse Larsson ett tag innan jag drar mig vidare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0