Fredag

Ännu en skolvecka är avklarad och jag har äntligen lämnat in allt som har varit försenat. Det är en obeskrivlig lättnad kan jag meddela.

Nu kan jag ta helg med gott samvete och jag ska njuta av varje stund. Inget speciellt är inplanerat, men nu blir det fan i mig en vit helg. Det var inte igår jag hade det..
Ikväll ska jag åka till Ida och kolla på Idol osv. Äta lite chips också som pappa hade köpt åt mig. Sen får vi se vad som händer och fötter.



Fick skolfotona idag också, pappa sa att jag var vacker på mitt, men jag tyckte det var att överdriva så han ändrade till att jag var fin. Ja, jag vet inte, det är väl föräldrars uppgift att tycka att ens barn är det finaste som finns oavsett hur de ser ut.

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0