Torsdag

Har otrolig nackspärr efter att ha lyssnat på föreläsningar och mänskliga rättigheter i flera timmar. Eller lyssnat var väl att ta i, jag och Teza spårade som vanligt. Jag tappar helt förståndet när jag har långtråkigt och är med henne. Idag var det ju som upplagt för att leka "bio-dejt" där i aulan medan kärring efter kärring malde på om ointressanta saker. Teza var tjejen och jag var killen som skulle försöka lägga in lite diskreta moves. Det slutade med att hon satt och gapskrattade medan jag försökte lägga armen om henne.
- Vilken tur att du inte är kille, för då skulle du aldrig få någon tjej!

Imorgon är det mer sånt där svammel med föreläsningar och grejer så vi får se om jag orkar ta mig till skolan. Är så otroligt trött hela tiden att jag mest av allt vill krypa ner under täcket och sova.
Nu ska jag iaf ta en dusch så att jag kvicknar till.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0