When you get what you want, but not what you need

Känns som om jag har vart på vift hela lovet, är typ trött i både kropp och själ, men nog fan har det vart skoj! Så nu är jag för en gångs skull nöjd ;)

Igår, i världens underbaraste väder, vaknade jag först upp hos en, sen vidare till stan med några och därefter duschade jag och fick käk hos en annan innan det bar iväg till den tredje där det bjöds på middag. Kände mig lite som en parasit som levde på alla andra.

Menmen, middagen var underbart god, grillat dagen till ära. Jag, Lisette och Elin satt och åt och drack på Elins balkong, varmt som satan! Hade det riktigt mysigt och det satt bra med en kall öl till.
Även lite groggar sveptes, men fick mitt i allt ett samtal av IK och jag sa ja till att jobba 8-15 nästa dag.

Så när flickorna började planera för att dra vidare, planerade jag hemfärden, att gå uppför den extremt jobbiga backen.
Men sen såg jag två välbekanta nunor traska där nedanför, så jag styrde kosan mot grannen. Väl där ser jag Elin och Lisette åka iväg från mig, skulle på äventyr i Pite. Gick ist tillbaka hem till Elin ensam efter ett tag och satt och snackade med hennes familia.
Eva bjöd på öl och grejer så det var en vinglig Karin som tillslut begav mig hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0