Vänner för alltid

Har inte vart hemma på hela helgen känns det som, är trött och jävligt sliten. Har dock ingen träningsvärk från igår, jag har SMÄRTA. En olidlig sådan. Imorse när jag vaknade med ett knä i magen orkade jag inte ens vända på mig för att det gjorde så förbaskat ont överallt!

Åkte och jobbade vid 3, iklädd det jag brukar sova i. Supersött! Dock var Sara sötare i sin xxxxxxxxl-tröja och det röda "förflyttningsbältet" moderiktigt i midjan.
Kröp ner under täcket och sov, det är vad jag får pengar för..

Nu ser jag Tzatsiki, haha. Lite irri bara på att det är fel Göran i andra filmen. Det ska vara han i första, som är en kopia av min morbror Bengt.
Får se hur länge jag håller mig vaken, kanske hinner se andra avven också.
Tänkte inte ställa klockan till imorgon, jag behöver sova ut. Får se när jag vaknar och dyker upp till skolan, har ändå inga viktiga lektioner.


När den rätta dyker upp säger hjärtat till
och då får huvudet säga vad det vill

Kommentarer
Postat av: emmsii

karin alla lektioner är viktiga ;))

2008-05-19 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0