Valleballeborg

Kvällen började hos Maria med ett par trevliga flickor. Vi grillade och hade det mys i det fina vädret! Firade in sommaren med våra brillor liksom ;)
Sen kom även lite mer folk innan det bar iväg in till stan och hp:s klassfest. Kände mig lite malplacerad men det funkade.



Kommer mer bilder sen, men en viss Elin är lite seg, skräll..

Drog vidare till nån annan fest innan det bar iväg till krogen för moi. Hade världens ångest ifall jag skulle gå på grace eller cleo, halva polarna var på vardera. Slutade med att jag gick på Grace, träffade Ida och några andra kottar..
Men ångesten satt kvar över att det kanske var roligare på cleo så vi drog dit ist. Behöver jag säga att jag brände hur mycket pengar som helst? Hade som tur var inte med mig kortet, då hade ångesten vart stor dagen efter.

Hände som vanligt en incident med min mobil, så jag var mobillös, ännu en kväll.. Träffade iaf Lisette inne på cleo, men hon tjatade bara om att hon ville hem och sova, så jag var resten av kvällen med Sara och co.

Raggade sen upp nån random person utanför max att tillbringa natten med. Haha nädå, jag och Ylikangas tog en taxi hem till mig och sov :)

Igår låg jag och sov i solen hela dan eftersom det vart lite tunt med sömn under natten. Mamma överröste mig med kärleksförklaringar och sa hur stolt hon var över mig. Nästan så att jag fik lite dåligt samvete över att hon tror att jag är så duktig, men så länge hon är nöjd när jag hänger på krogen är det lugnt.

På kvällen åkte jag och köpte godis och vidare hem till eb. Vi kollade tv, men somnade och sov typ 2 timmar. Eller ett avbrott hade vi när vi båda började svamla i sömnen och snacka om nåt ;)

Kommentarer
Postat av: Blondinklara

Balle hahah ;)

Spana in min blogg baserad på en parodi av Blondinbella!

2008-05-02 @ 12:45:30
URL: http://blondinklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0