Torsdag

Nu är väl min klass på udden och har lekar för ettorna, jag är bus och stannade hemma. Nä, men det var en orsak faktiskt, måste åka med mamma till polisen och fixa pass.

Skulle igår men då fick jag inte göra, fett less! Allt gick fel då också, inga bussar gik typ så jag tog till porsön och gick därifrån. Höll på avlida av värme och när jag kommer hem upptäcker jag att jag är utelåst..
Som tur är finns Elin är på björx, gick dit och svalkade mig med en glass :)

Lagade middag åt familyn, för första gången nånsin typ. Blev pasta och nån sås med räkor och zuccini typ. Sen var jag och Elin till konsum och jag gick lös med godis-shoppande.
Åkte till Ida och skulle göra hemprovet, men jag hade chips-abstinens, så Ida var tvungen att skjutsa mig till kvantum på hojjen ;) Fan vad jag slösade pengar på tjafs! Nu är det slut med det. Slut med onyttigheter också, beach 2008 liksom..

Aja, nu måste jag sminka mig så jag ser någorlunda ut på passfotot.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0