Tisdag

Det var verkligen fruktansvärt jobbigt att ta sig upp imorse, men hann ju en hel del på apu-uppgiften inatt så det var det värt. Ska lämna in den imorrn och få den ur världen.

Sov mig igenom en film på engelskan och sen lyssnade vi bara på Kjells svammel på samhällsen. Enda roliga var att jag roffade åt mig lite pengar genom våran aktietävling då jag och Teza hade prickat närmast 5-årsräntan. Ett ord, skicklighet!

Sen skrev jag lite på samhällsrapporten tills Ida skulle hem, då skjutsade hon mig på cykel in till stan, är man lat så är man. Gick runt ett tag, men sen hoppade jag på bussen hem. Kom nån jävla alkis som stank öl och satte sig bredvid mig, mys!
Hann vara hemma en kvart, plockade undan efter frukosten som jag hade glömt imorse, sen bar det iväg till jobbet. Kändes otroligt tungt att jobba, men det är väldigt lugnt här, skönt. Ska kanske ta en promenad ut nu.

Sista avsnittet av andra avenyn ikväll också, missa inte ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0