Prov + jobb = SLITET

Kan väl slänga in ett litet inlägg hit med mina transvestitiska neonrosa naglar, seriöst dom lyser!
Idag var det iaf NP i matte c.. Höll på spy innan, inte av nervositet för själva provet, men jag hatar den tryckta stämningen som råder just innan provet. Gick nog helt okej för mig (hoppas jag), svarade väl på allt, men om det är rätt är ju en annan femma ;) Får iaf tillbaka det på onsdag!

Sen hade vi hål, ett långt sådant, till nk:n. Satt och var social med delar av klassen, rätt roliga prickar. Var med på lektionen typ 20 min innan jag drog hit, till jobbet. Marianne blev lite putt, sa att jag är borta ofta. Är jag ju inte :O Har bara kommit sent dom senaste måndagarna, men det är för bussarna inte går på morgonen. Okej, fredagarna har jag också haft mina egna tider på. Jag erkänner Marianne: JAG SKITER I ATT KOMMA I TID TILL NK:N! Dock beror det inte på henne, jag trotsar alla andra som hatar Marianne och säger att jag faktiskt inte har något emot henne, hon är hård med betygen, men annas vet jag inte om jag tycker att det är så stort fel på henne. Men det faktumet att jag har nk första lektionen på måndag och sista på fredag är förklaringen till att jag slirar ;)

Men har fått höra flera gånger denna vecka att jag ser nyvaken ut, HAHA! Frågor om jag jobbar på nätterna eller inte sover för att jag är så trött, jag dör. Nejdå, inte håller jag på att busa så, jag är skoltrött bara, herregud ;)

Ska väl ta mig en tuppis, eller äta eller nåt. Kvällen blir lugn, bara vara här. Jag var dock inräknad i mina vänners utgångsplaner, men jag sviker denna helg, ha det bra ändå!

Och alla andra, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0