Omväxling förnöjer

Puh, har just möblerat om på mitt rum, en riktig kraftansträngning må jag säga. Hade ingenting annat att göra, så möblerna fick åka på en liten spinn. Bara det att jag vet inte om jag diggade att ha det såhär... Få klura på det, så kanske jag sätter tillbaka allt som det var förr nån dag när jag har ork.

Gillar dock inte alls planlösningen i mitt rum, fönstrerna är på det dummaste stället som finns, gaah! Men jag har funderat lite, när Sara flyttar vill m & p ha hennes rum, då kanske jag med lite tur kan knycka deras rum. Nog för att det är superlitet, men väldigt mysigt :)

Sen kan vi bomma igen mitt rum med den groteska insynen, alla grannar har redan sett för mycket av mig..
På tal om grannar får vi nya här framöver, mamma som alltid är och spanar på hemnet hittade annonsen och en fin bild, där man om man tittar nära och noga kan ana en liten solande skalle sticka upp bland kvistarna till rabatt..

Kanonläge (gavel) i söder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0