Nattlig uppdatering

Nu har det spårat lite med hur länge jag är uppe, så då är det lika att vara uppe lite till eftersom jag ändå kommer att vara trött imorgon ;)

Har tagit en paus i mitt pluggande, skriver apu-uppgiften, bättre sent än aldrig. Har skrivit 15 sidor, men mycket är dock "kopiera, klistra-in" som jag har blivit mycket bra kompis med på senare tid. Det är så otroligt bekvämt, sparar en hel massa tid och funkar faktist på vissa lärare, tex Marianne.

Sitter och diggar Melody Club, och får värsta minnena från sommaren och lk. Jag och Emma stod där längst fram och kunde texten till 90 % av alla låtar. Ja, herregud, sjöng högst av alla gjorde vi säkert också ;)

Blev så jävla sur på en brud för att hon trängde sig så jag råkade knockade till henne med armbågen så hon började blöda näsblod och var tvungen att lyftas över stängslet. Ooooops, sorry för det! Jag och Emma hade ju verkligen inte trängt oss dit fram bara några minuter tidigare, nä sånt sysslar vi ju inte med. Verkligen inte..

Upptäckte då också att min ex-granne som jobbat på konsum avancerat och blivit vakt, kul för honom!


Nu kurrar det i magen igen, som vanligt. Mår dock lite illa också, Teza hade ju fått magsjuka så får hoppas att hon inte hunnit smitta mig.. Därför kan vi inte göra np speaking imorgon och inte heller samhälls, vilket betyder att jag inte har några lektioner, chilt! Ska dock försöka ta mig till skolan runt 10.....

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: emmsii

ooooh melody club, vilka minnen ;)) hahahahha!!

2008-05-20 @ 14:43:33
URL: http://emmaliakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0