Måndag

Sitter och kollar på ett gammalt bb-avsnitt som jag hittade på nåt band. Fyfan vad kul säger jag bara! Vilka minnen.. Big Brother måste ju typ vara den bästa såpan, patetisk men SÅ kul att kolla på. Fan att dom la ner det asså, jag hade ju planer på att vara med.. Nä, skämt å sido, men jag hade följt det slaviskt om det skulle visas ;)


Aja, nog om det. Spanska nationella idag, vad säger man.. Mvg:et hade jag redan gett upp hoppet om, men idag var det hejdå till vg också. Så kan det gå, var iaf som grekiska och jag hann inte ens svara på alla frågor. Och av dom frågor jag svarade på gissade jag på.. alla?
Var förbi och köpte ett nagellack innan jag for hem, som tröst. Hade stor beslutsångest vilken färg jag skulle ta, men blev iaf en rosa/aprikos. Så ska måla naglarna ikväll och hoppas på att den färgen är mer lyckad än mitt föra lack ;)

Annars ikväll kanske jag ska ut på promme med Sara, hon ville det, men får se om jag orkar. Kanske går förbi en sväng till eb, vi får se vad som händer och fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0