Hej allihopa!

Känner mig på ett strålande humör, solen lyser och fåglarna kvittrar. Ska strax bege mig in till stan och skolan, cykla faktiskt. Bussarna går så konstigt så då är det lika att sätta sig på hojjen.

Igår var en jäkligt seg och tråkig söndag, regn och dåligt väder + att jag hade absolut inget att göra. Inte för att jag hade lust att göra något heller så det var ju ännu värre det.
Kvällen tillbringades iaf med Olle, såg sanningens ögonblick och andra avenyn liksom! Efter en kväll med Olle går man aldrig säker, kanske därför jag sitter här med ett blekt om än synligt sugmärke på halsen.. ;)

Nu ska jag se om jag hittar nå kläder att ha på... Känns jäkligt frestande att gå i pyjamasen, men så roligt ska vi nog inte ha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0