Gulligt ;)

Natten mellan lördag och söndag betyder att helgen lider mot sitt slut. Ännu en helg har passerat, utan att jag gjort något vettigt typ. Jobbade ju igår och när jag kom hem var jag social med Sara och Ylva ett pyttetag innan jag slockande, klockan var då endast lite över 10. Utmattad typ?

Vaknade imorse runt 12, av Saras babbel i telefon och dunka-dunka med basen på högsta volym, den vanliga väckarklockan på helger. Fick iaf höra att han jag jobbar hos sagt att jag är fin. Hm, hur ska man tolka det, fin  utseendemässigt eller fin till sättet? Kanske fin som i "en bra assistent" (vilket jag absolut inte är), men jag kan väl få låtsas det, annars blir det så creepy att gå tillbaka dit.
Nä jag skojade bara, klart det var kul att höra att man är omtyckt.




Ikväll har jag varit med Ida och Teza, tog en tripp till örnäset och coop för att handla. Ida är så less kvantum så ja, vi var tvugna att ta sjuan ända bort mot svartöstan ist för att bara traska ner till kvantum. Vi fick ju oss ett litet äventyr iaf! Såg oth och sånt, sen hängde Emil med oss ett tag också.

Sara plockade upp mig och så for vi hemåt........

Grattis till Linda också som dagen till ära den 11 maj fyller utköpare ;) Jajamensan, jag hör av mig när jag behöver nåt.
Och juste, ha en bra födelsedag!

Annars vet jag inte om det händer så mycket denna tidiga söndag. Solen håller väl på att gå upp nånstans långt bakom det tjocka molntäcket. Får hoppas att den visar sig en timma eller två så jag kan sola mig lite mañana.

Nu ska jag fortsätta spela alfabetet på tid, börja aldrig med det, SJUKT BEROENDEFRAMKALLANDE! Jag lär sitta uppe hela natten med det..

Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linday

Tack kakan ;) Jag finns ett samtal bort om du behöver nånting! ;p

2008-05-11 @ 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0