Gamla goda tider

Har suttit och kollat Big Brother, igen.. Är så ledsen att det inte går nåmer.....
Kul iaf att vi har inspelat "festen som totalspårade", Carina rånekar att hon har hångat med Anton och han i sin tur står ensam och sjunger förtvivlat You raise me up.
Hahaha, minns hur mycket jag skrattade åt det förr och nu, två år senare, är det precis lika roligt. Fy fan vad han ska ha skämts när han såg det.

Ta er en titt ;)
Notera speciellt hans ryckiga armrörelser och hur rösten skär sig när han sjunger shoulder.



Kollade igenom lite andra band och hittade ett där jag hade spelat in en massa oc. Mys tänkte jag och bäddade ner mig för att se. Men inte var det nå oc på bandet, nä det var en basketmatch....... Grymt less jag blev av att se dom tvåmeterslånga chokladdoppade fullvuxna (you-could-be-my-dad) herrarna som springer efter den där trasan.

Så nu ska jag ist se Eva & Adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0