Fredag

Sitter på terassen och solar mig lite, trots mina brännskador sen gårdagens pressning. Idag är det dock lite dis, men har iaf smörjt in mig med solkräm, haha ;) Så nu luktar det utomlands här.

Igår åkte jag till Teza för att göra klart samhällsrapporten, ja det gick väl sisådär. Jag blev så grymt sugen på att hoppa studsmatta ist, så då gjorde vi det. Jag höll på dö, vilken träning asså. Teza sa att jag lät som en tant som rökt i 70 år och dessutom hade KOL. Tezas syrra var lite mer rutin och studsade runt som en studsboll.
Men jag gjorde snygga "toe-toches" iaf, även om Teza mobbade..


Typ jag ;)


Sov där sen också, då blev hon allt glad Teza ;)

Idag vaknade vi halv 7 (!) jag var död. Kjell ville att vi skulle komma till skolan klockan 8, jag och Teza ville mörda honom. Var tvungen att ringa till honom igår, han höll på harkla sig en miljon gånger och hans får höll på bä:a i bakgrunden.

Nu har vi iaf lämnat in rapporten, så då är det bara hemprovet kvar i hela tvåan för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0