Charmtroll

Klockan är 10 en fredagkväll och jag vill inget annat än att gå och lägga mig. Herregud, jag får nästan inse faktum, mina vänners varningar stämmer, JAG ÄR EN TORRIS! Fan..
Ska skärpa mig efter denna helg. Mm, det brukar låta så för mig, men nu är det allvar.



Anette ringde tidigare och demostrerade för mig hur jag hade skrikit när Sara kom och väckte mig:
- GÅ UT HÄRIFRÅN!! JAG SOVER!!
Hon blev fövånad över att se denna "nya" Karin, hon är van att jag håller mig lugn. Jag förklarade att det bara är syrran och familjen som brukar vara offer för mina utbrott.

Hon är charmig Anette, kanske därför som jag lovade att jobba kväll hela helgen. Bara man charmar mig kan man få mig att göra vad som helst, riktigt lättcharmad är jag. Om man gör rätt förstås.

Sen ringde hon en gång till jobbet när jag var där, det samtalet började hon med att ursäkta sig för att hon förföljer mig. Hon börjar väl bli rädd att jag ska börja skrika åt henne också, hon ligger ju definitivt i riskzonen med tanke på alla gånger hon ringt och väckt mg ;)



Ångesten för stadsmaran kryper på mig mer och mer. Men jag har en liten grej som gör att jag måste springa fort, loppet är ju klockan 1 och sen börjar jag jobba klockan 3. På två timmar måste jag alltså hinna springa 1 mil, åka hem, duscha, byta om och sen ta mig till jobbet. Det betyder att jag måste kuta loppet på max en timma, vilket passar ganska bra eftersom det även är mitt mål.

Nu ska jag bädda ner mig och se Numbers, ett program jag kommer somna på stört av!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0