Broken by you

Onödig dag i skolan, som vanligt nu innan sommarlovet. Dök upp vid lunch, efter att ha uträttat några ärenden på stan. Dissade treornas redovisningar av projektarbetet och jobbade ist lite samhälls.
Rapporten ska in på tisdag tydligen och jag kan nog sätta pengar på att majoriteten av alla led 2or håller på att stressa ihjäl sig nu. Jag kan dock säga något som kommer att göra alla lugna, eller iaf känna sig en smula duktiga och ambitiösa; Jag och min kära partner har inte ens börjat, inte en enda sida ha vi fått ihop. Men vi tar det lilla lugna, det brukar alltid lösa sig på nå vänster för oss två ;)

Något annat som löste sig på nå vänster var mitt mattenationella. Mina händer skakade som fan när jag fick kolla igenom provet, typ parkinson-varning. Det var dock ren och skär lycka när jag såg att jag hade fått mvg. Jag fick avsluta kursen med flaggan i topp, trots att den dinglade på halvstång där ett tag, såsom Viveka uttryckte det.
Efter ett år av fullständigt svammel på mattelektionerna, jag inte lyssnat på en enda genomgång, räknat i snitt 1 tal/lektion samt åkt på rejäla utskällningar av Viveka (hon kallade mig till och med slö idag), kändes det bara som en otrolig lättnad! Och nu slipper jag matte från och med idag. (Ända till augusti dvs, men dit är det läänge kvar)

Mycket skola nu, men det är typ det enda jag har på hjärnan. Ska köra "Lugna andetaget" och sen typ äta, mums, det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0