B&J

Det mesta jag äter brukar jag bli less på förr eller senare, men det finns två saker jag verkligen inte kan motstå. Det ena är chips och dipp och det andra är Ben & Jerry's. När det gäller dom sakerna finns det verkligen ingen hejd på mig, jag kan pressa groteska mängder.



Nu sitter jag här och tog just den sista skeden av min cookie dough-glass som jag var och köpte med Sara och Ylva ikväll. Gud så gudomligt gott. Det tyckte nog mamma och Sara också. Dom är likadana båda två, jag lovade dom att smaka lite, och klart dom tar sig friheten att äta så mycket dom vill. Var nästan tvungen att slita burken ur händerna på mammsen. Men jag är nog likadan jag med, sådan mor, sådana döttrar, så jag kan väl inte klandra henne ;)

Glassen svalkade iaf skönt gommen som jag tidigare idag brände på köttsoppan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0