Tisdag

Om jag tyckte waldorf var chillt är det inget jämfört med att vara hos bodyn!

Försov mig dock imorse, vaknade när mamma kom hem halv 8 och jag började klockan 8. Lite stress blev det men hon skjutsade mig så jag hann i tid iaf.

Sara har snackat så mycket om allt där så jag hade värsta bilden när jag kom hem dit, men den stämde inte alls med verkligheten!
Tror inte morsan gillar mig över huvud taget, hon sa åt mig att koka gröt och jag stod som ett fån och funderade på hur jag skulle göra. I ärlighetens namn har jag inte kokat gröt en enda gång i hela mitt liv.. Tänkte just fråga efter nåt recept när jag insåg att man nog inte använder recept till att koka gröt. Efter ett tags tvekanade plockade jag iaf fram lite havregryn och hon hjälpte mig att sätta iordning. Det är typ det enda jag lärt mig idag.

Sen har jag bara suttit och snackat med han som jobbade idag, inte så värst ansträngande ;)
Eller juste, har vart till tandläkaren med bodyn. Det ilade i varenda gadd på mig bara av att stå och kolla på :S Han ska tillbaka på tisdag också så då måste jag också följa..

Aja, imorrn åker matteboken med så ska jag sitta och plugga inför provet som är på måndag. Fattar typ ingenting, rätt illa.. Men det brukar alltid lösa sig på nåt sätt mellan mig och matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0