Tasty lips


Är helt kär i mitt nya läppglans!
Från Viva la Diva är det, haha b-märket nummer 1, men måste då meddela att det är det bästa läppglanset jag nånsin haft! Värsta budgetpriset också, me like!
Så stannar det kvar på läpparna hur länge som helst, man kan typ äta och dricka med det också utan att det försvinner :O
Ett litet minus bara att det är lite smått kletigt, har man munnen stängd länge klistrar läpparna typ ihop sig, haha. Menmen, inga problem för mig, är jag med nån går ofta munnen i ett och är jag ensam sitter jag alltid och gapar som en firre har jag märkt ;)
Nåja ringde (och väckte) Elin nyss och meddelade att jag och Emma skulle komma och våldgästa henne ikväll.
Hon är bakis och jag är lite smått rädd för henne då, men jag har ju Emma med mig så det ska säkert gå bra!
Efter typ 6 minuters babbel om ingenting är hon så snäll och meddelar att hon har bytt till parlino, blää så har jag slösat massa pengar!

Aja, nu måste jag börja kila om jag ska hinna möta Emmsi vid bussen halv 8!
Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0