Söndag

Har sovit som en stock inatt, var så himlarns trött!
Vaknade imorse efter 12 timmar, låg på exakt samma sätt som jag somnade, hade inte ens haft ork att röra på mig. Var dock ändå inte riktigt utvilad så har sovit typ en timma nyss. Drömde en massa om sommarn och solning och när jag vaknade var jag helt säker på att det var sommarlov. Blev ju inte lite besviken när jag kollade ut genom fönstret..


Fan vad jag längtar efter bättre väder!

Igår såg jag iaf melodifestivalen hos Ylikangas, med Ida, Maria och Sussi också :) Hade trevligt, åt gotta och snackade åsådär.

Idag står det en hel del på schemat, men mest tråkiga saker, typ plugga, städa osv.. Hm, orkar verkligen inte. Matten kanske jag kan göra, men fan inte spanskan. Ska inte gå på den lektionen imorrn, gör provet efter lovet ist, gangstah!
Sista skoldagen innan påsk är det för övrigt, sen blir det praktik och ett välbehövt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0