Sol äntligen!


Ställde klockan på 9 imorse, men drömde så mycket om en massa så klev väl upp runt halv 12 :)
Sen skulle jag göra labbrapporten, men den kan vänta tills imorrn, ska åka iväg till stan på ett tag. Ida kommer in senare när hon slutat så ska vi gå och fika/äta, mysigt.

Sen bär det av till Waldorf klockan 5, kände att jag ville sova ut så jag snackade med chefen om att vara på kvällen ist. Dock innebär det att jag missar lite på tv, men det överlever jag säkert, ändå värt att få en lugn morgon!

Och juste, resultatet av Saras färgning igår kanske jag ska berätta.
Efter avfärgningen var håret brandrött, jag skojar inte, hon matchade fan en stoppskylt! Sen var det även lite inslag av lysgult i hårbotten osv, läckert ;)
Mamma var oerhört lugn med situationen, hon sa att det var fint och trodde att det var så hon skulle ha det. Hon är nog bara glad över att det inte är svart längre.
Men sen färgade vi iaf över med brunt, hoppas att det täckte allt, jag såg aldrig håret i torrt tillstånd, så det blir spännande att se ikväll ;)

Hm, vad mer då.. Snackade med Ylvis igår som berättade att hon har gått en hårförlängningskurs, musik i mina öron!
Mitt hår är så slitet så det skulle inte sitta illa med en rejäl avklippning, men har ju ingen lust att gå omkring som en snaggad råtta tills det växer ut igen. Så om jag fixar fram pengar till hår så får hon nog gå lös i det nån dag här framöver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0