Slitet

Fan vad jobbigt att vara i skolan asså, gick till 5 idag och höll på somna på spanskan..
Kom hem och åt ett fucking enormt mål mat innan jag gosade ner mig under täcket. Hade på tv:n men somnade nog redan efter några minuter,
Vaknade av att pappa var inne i mitt rum och höll fram en chokladkaka, marabou digestive, mycket upskattad!! Länge sen jag åt det, men gud så gudomligt den smakade.




Sen somnade jag om igen och vakande inte förrän Sara kom inspringandes i mitt rum för ett tag sen, efter att ha sovit i cirkus 3 timmar, vilket är i princip hela kvällen.

Nu ska jag se klart sluttampen av 2 ½ men, nog för att jag redan har sett det förut, så det är inte lika kul..
Sen kanske det blir att.. hm, sova lite låter inte alltför dumt?
Ska ju faktiskt upp med tuppen imorrn så: NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0