Sjunde marzo

Är så jävla trött asså, har inte sovit alls bra dom senaste nätterna.
Där vid 12 igår kom jag på att jag var tvungen att skriva klart min labbrapport, men ögonen höll på ramla ihop så jag kom på värsta klyftiga iden, tyckte jag då.
Jag skulle sova ett tag och sen ställa klockan på 2 och kliva upp och göra den då. Hur jävla blåst får man bli, trodde jag på fullaste allvar att jag skulle vara piggare om jag väcktes mitt i natten efter att ha sovit två timmar?
Nä, just när jag höll på fara in i dimman tog jag mitt förnuft till fånga och skrev klart den jäkla rapporten, skönt!
Fast sen fastnade jag ju och började spela kungen så jag somnade inte på ett bra tag i alla fall.

Sen steg jag upp efter alldeles för få timmar till spanskan, men när jag kommer ser jag att lektionen är inställd :@ Det var inte en lite sur Karin som lämnade språklådan..

Spenderade tiden till 14.10 på waldorf, mest med att äta om jag ska vara ärlig. Är så jävla mätt fortfarande, har ätit som en häst.
Satt med Edward och snackade festminnen, han är en rolig prick ;)
Kan inte tänka mig honom sörpla i sig en massa tequila och sen däcka, höll på garva ihjäl mig! Sen tror jag han blåste mig totalt när han sa hur gammal han är, har inte han barn i min ålder, det skulle han då fan inte kunna ha om han var i den åldern han sa ;) Fan svårt att se ålder på thaiare.

Sen när jag kommer in där på nk:n, bara ett år försent känner jag, nä nu pallar jag fan inge mer. Så var det med den saken, jag tänkte lägga mig ner och dö, men behövdes aldrig för det blev bättre efter lite vatten. Tur det, hur hade alla klarat sig utan mig?

Nä, nu är jag stressad, ska ju till en 18-åring tonight! Ingen mindre än Lisse-Pisse fyller quinna idag och ska ha lite middag osv. Grattisgrattis, ses snart! Ska slå in paket nu, tihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0