Någonting bättre är redan på väg..

Fick nyss världens roligaste samtal av Lisse-Pisse, eller nyheten hon hade var rolig, hahahaha! Lisette, Lisette, Lisette.. Vad ska man ta sig till med dig!?
Nä, nu måste det nästan bli Stockholm nästa för mig om jag ska ha nån chans i tävlingen ;)

Fick mig iaf ett gott skratt här på jobbet, och jag kan leva på det resten av dagen!

Nu måste jag göra nåt mindre roligt, ska tvätta :O Möttes imorse av repliken:
- Det är ju bokat tvätt-tid idag, du vet hur man tvättar eller?
- Jag har ju aldrig tvättat här, men det är ju klart att jag kan tvätta!

Hm.. var det dagens lögn eller? Klart som fan att jag inte kan tvätta, inte fan sysslar jag med sånt. Minns att vi hade i läxa i typ 6:an att lära oss tvätta, men nog var det allt mamma som gjorde den läxan åt mig ;)

Nåja, han skrev iaf en lapp åt mig om grader och sånt och sa att det bara var att ringa om jag behövde hjälp, riktigt snälla är alla här!

Sen ska jag se om jag får med mig Ida ut på en prommis, ska väl ut om ett tag i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0