Morrn morrn

Blev väckt imorse 09.45, det var inte populärt kan jag ju meddela. Ville bara dö när telefonen ringde och tänkte just slänga ner den på golvet och hoppas på att batteriet skulle åka ut när jag såg att det var jobbet.

Så jag svarade och tackade i dimman ja till att jobba lördag och söndag dag... Jahapp, då var det tack och hej till att sova ut på mornarna redan på lördag och i hela 7 dagar framåt eftersom skolan börjar sen.

Men det är ju pengar, så jag överlever. Hade just börjat bli lite nojig över att passen där skulle börja ta slut, men det verkar dom inte göra, skönt!


Ska kanske jobba ikväll också, får väl sända iväg ett litet sms och höra hur det blir. För mig spelar det absolut ingen roll hur det blir, har väl inget bättre inplanerat ikväll så kan ju jobba. Men det hade ändå varit jäkligt skönt att vara ledig och bara chilla järnet. Om inga planer dyker upp så har jag en liten grej som jag tänkte göra iaf!


Nu ska jag gå och se om Sara är vaken, om jag vågar ;) Hon har ganska kasst morgonhumör, men jag är ju van.

Sen har hon vart så snäll och köpt två navelsmycken åt oss också! Och en ny kofta som inte skulle sitta helt fel på mig, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0