Måndag

Sista timmarna på jobbet bara flög förbi. Sjukgymnasten Lasse Backe (älskar hans namn, klingar så fint) var förbi, höll på stressa med anställningsbeviset, så hette det ju! Sa att jag skulle ta reda på mitt kontonummer, hm.. måste fråga mamma om det när hon kommer hem.
Sen var jag ju tvungen att säga personnumret också, fick en liten impuls om att jag skulle ljuga, men tog mitt förnuft till fånga. Han reagerade inte ens på att jag inte är 17 som Ylva sa ;)

Hittade värsta papperna i en pärm som typ svarade på alla frågor till apu-uppgiften, det var ganska najs, så satt och skrev av det ;)

Sen gick jag förbi Emma på hennes praktik. Hon klagade på att jag var snål och att jag aldrig använder nå pengar, så jag tog mig en runda på stan. Fixade med pengar och köpte mig ett par shoes! Dock testade jag dom aldrig där, för skulle nog inte vara så läckert till mina mjukisar ;) Köpte dom mest för att dom var så små och söta, storlek 35. Svarta vanliga stövlar, med liten klack typ..

Hittade även en vårjacka som skulle passa prima ballerina till sjalen, så la undan den, blir nog att köpa imorgon :)

Sen är det ju marknad på stan typ, Emma gillar inte riktigt det. Jag trodde typ det var för att det var mycket folk, eller trångt att ta sig fram som hon inte gjorde det. Men nej;
- Jag hatar när det är marknad för då luktar det munkar över hela jävla stan!
Hahah, hon är rätt lustig den där bruden ;)


Kommentarer
Postat av: emmsii

uuuuh munkar ;);)

2008-03-17 @ 22:02:46
URL: http://emmaliakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0