Man vet aldrig vem som läser ens blogg

Hahahaha!

När Lisette ringde första gången imorse, kom hon med värsta grejen asså. En sån där grej som bara är för kul, och ja, jag satt och skrattade åt det i några timmar, haha.
När hon sen ringde nästa gång, efter nån timme kom nästa grej, haha. Jag trodde inte att nåt kunde toppa den första grejen, men tji där fick jag, HAHA! Jag dog, haha, så jävla kul.
När trejde samtalet kommer har jag inte så höga förväntningar, vad kan var bättre än dom två första grejerna? Men det kom ännu en grej, haha, och det var så jävla kul att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag skrattade så jag knappt kunde gå, vek mig dubbelt för att magen var så utmattad av allt skratt.

Detta händer inte, det är bara en sån grej som är för långsökt för att vara sann. Men den är sann, och det är klart att det är Lisette det händer för, vem annars?

Nu måste jag avrunda för jag känner att en skrattattack är på väg. Måste lägga mig på sängen och hämta krafter för att inte magmusklerna ska bli överansträngda.

Om skratt förlänger livet har jag nog förlängt mitt med några årtionden idag!

Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0