Lördagsfika

Jobbade idag, men kan ju inte påstå att jag var särskilt pepp för ett stadsbesök igen, är något så jävulskt less på stan plus att jag var helt ofixad, så vi fick roa oss med annat.

Vi tog oss över till hans madre där det bjöds på fika och hela kittet, det var nåt som föll mig betydligt bättre i smaken! Satt där med hans familj hade det riktigt trevligt och åt smarriga grejer.

Och för att inte känna mig alltför mycket som ett barnbarn (vilket det kan bli stor risk för när man umgås med bara 60+ are) tog jag mig även en stor kopp kaffe.

Måste ju säga att det imponerade på mig, och när jag tackade ja till en påtår var det för att det var gott och inte längre i försök att öka min mentala ålder en smula.

Dock hade jag nog inte behövt anstränga mig för att vara äldre, dom frågade om jag hade körkort, bil osv.. Fast sen envisades dom ju med att kalla mig Sara hela tiden också, så jag vet inte om dom kanske trodde att jag var henne. Orkade inte rätta dom, inte spelar det väl mig någon roll egentligen om dom tror att jag är Sara, bara lönen kommer in på mitt konto så är det chill ;)


Nu sitter jag här hemma och väntar på pizza, ovanligt pigg med tanke på mina få timmars sömn inatt. Någon ringde och störde min skönhetssömn hela tiden. Så det är även denna någons fel att jag såg ut som ett svin idag, med mörka ringar under ögonen.

Menmen, tack vare kaffet förmodligen klarar jag av att gå på högvarv några timmar till ikväll, för om jag inte känner efter märker jag inte ens att jag är trött, eller borde vara det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0