Jävla rubrikjävel

Chill hos EB ikväll, jag och Emmsi var där. Jag bakade kladdkaka åt oss som vi åt med glass och lite sånt. Sen har vi även sett tv, lyssnat på musica och guess what, snackat!

Inga konstigheter alls, en väldans trevlig kväll :)
Lisette dissade dock våran kväll för att se Rädda Willy, VILKEN STIL!!

Imorron, 8-15 obetald arbetskraft, eller i skolans värld mer känd som apu.. :@

Men kanske att det blir lite jobb på kvällskvisten, Sara skulle väl tydligen jobba kvällen där, trots att hon jobbar på sitt vanliga ställe? Nåja, får se hur det blir, har inte så mycket emot att vara där, ärligt talat så är det rätt så mysigt!

Om jag fick välja skulle jag kunna jobba hela påsklovet, får hoppas på att alla är sjuka så jag får rycka in ;) Fast då kommer väl mamma mörda mig, tror hon är rätt rädd att jag ska bli utbränd eller något, så likt henne. Hon skulle typ kunna hitta faror i en påse med bomull..


Nä nu ska jag lägga mig och läsa Malin+Rasmus=Sant, lätt den grymmaste boken! Har läst den så många gånger att flera kapitel i början har lossnat och den är gul och luktar bibliotek. Gråter alltid i slutet, so sad!


God natt!


Ps. såg att det var ny design på bilddagboken, vad är det för svammel att hålla på byta, jag diggade ju den gamla! Nu kommer det att ta cirkus några månader för mig att bli van vid denna..


Ps.2 Sara gillade mina skor och erbjöd sig att betala halva för att få använda dom, men jag tackade nej. Vad händer, när sa Karin senast nej till en chans att skramla in lite riksdaler? Världen är nära undergång nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0