Jag mår bra, så bra!

Gårdagens planer såg ut så här på morgonen:

  • Praktik 8-15
  • Hem, äta, chilla, se tv & käka chips

Hade jag hållit mig till dom planerna hade jag sluppit min groteska morgon..


Men planerna ändrades när jag snackade med Lisette som skulle på Grace, var med ett par skor till henne och det var väl då jag insåg att det inte hade suttit helt fel med lite ferre.


Sara skulle fixa alkoholen, men häpp det hann hon inte innan jobbet. Virrade runt i stan, Sara lovade att höra med stoorpojkarna om dom skulle till bolaget nåt. Jag har ingen aning om vad jag pysslade med, för jag satte mig på bussen hem. Trodde jag att drickan skulle bli levererad till dörren eller? Nä, tar mitt förnuft till fånga, hoppar av på golfängen och lill-Cornet blir själv tvungen att höra av sig till pojkarna för att få nå alkohol.

Gick in till stan, där jag får lite cider och även skjuts hem, riktigt gulliga pojkar. Dock kändes det väldigt ynkligt att sitta i bilen med 3 typ 2-metersherrar!


Hade en kväll då jag "aldrig blev klar" när jag fixade mig, tog en alldeles för lång dusch, hittade inte nå kläder, sminket blev inte bra och håret torkade aldrig.


Trots det blev kvällen bra, började hos Lisette, med henne, Ida och Sandra och drog vidare till Grace.

Jag och Lisette tävlade, i vad håller vi nog hemligt, men resultatet konstaterades idag att det blev oavgjort, vi är jämna brudar! Dock drog Lisse kanske på sig några bonuspoäng när jag låg och sussade så sött ;)


Sara och Ylva kom och kom och hämtade, och efter en halvliter vatten stupade jag i säng.

Nu mår jag bättre än bra och har haft dom sedvanliga telefonsnacken med Lisette och Ida, där alla detaljer om gårdagen tagits upp, alltid lika spännande!


Kommentarer
Postat av: emmsii

NILSSON FESTAR =) stolt jag blir över dig.

2008-03-22 @ 08:58:13
URL: http://emmaliakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0