I can't wait


Första dagen på Waldorf har gått, utan att något proslin krossades, puh..
Var lite orolig att jag skulle ställa till nån scen där, men tydligen inte.
Klarade mig ändå rätt bra för att vara första dan, serverade till och med mat till gästerna. Trots att jag inte hade den blekaste om vad det var för nåt jag hade på tallrikarna eller vilket bord dom skulle till lyckades jag på nåt mirakulöst sätt frakta dom till rätt person!

Sen fick jag ju också servera till mina lärare som var där och lunchade, det var mindre kul kan jag ju meddela.
Men Margareta blev så överexhalterad över att se mig så hon börja krama mig, haha hon är ju rätt gullig ändå! Trots att min och mammas favoritsysselsättning är att mobba henne ;)

Är typ fortfarande mätt sen lunchen, kocken, som för övrigt är aspeddo, sa att jag var smal och lastade ett helt jävla berg på min tallrik. Men gott var det!



Skulle egentligen vara ledig imorrn, men häpp det fick jag inte.
Nån jävel som jag inte hör vad säger börja typ dilla om att jag skulle komma.. Menmen, han är ändå ledig imorrn så det är skönt, han säger typ mitt namn 100 gånger i varje mening:
- Karin, det går bra det här Karin, ja, Karin vad bra, Karin, gör så här, Karin, just precis Karin.
Så jävla irriterande! Plus att han spillde varmt kaffe på mig :(
Så nä, han är inte favoritpersonen där..

Nåja, nu ska jag lägga mig och kolla tv ett tag, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0