Hola

Har varit extremt aktiv imorse, städat hela mitt rum, dammsugit och allt och även renbäddat i sängen. Så nu är det fräsch här och mamma kommer förhoppningsvis att bli nöjd!

Ska jobba ikväll, det blev så ja. Men ska åka lite tidigare för att hinna en sväng på stan först. Ögonbrynsfix ska inhandlas om jag har nå pengar på mitt kort, tror jag har en 50-lapp kanske så det funkar nog. Antar att Sara har slarvat bort mitt gamla för jag efterlyste igår det, concealern och en kajal och jag hittade concealern och kajalen imorse, men inget fix.. Aja, det är väl inte en så stor utgift.
Sen ska jag även gå förbi frissan och boka tid för slingor, känner att det är på tiden nu. Mitt hår är groteskt, har inte ens nån bena för att jag har haft diadem i nåra veckor nu. Har dessutom slitit det så mycket så jag har värsta stubbön i hårfästet som inte är så smickrande..

Nåja, ska hämta in mattan och sen börja röra mig mot bussen.
Längtar tills jag kommer hem och får lägga mig i min renbäddade säng, har till och med lagt rena sovkläder under kudden som mamma alltid gjorde när jag var liten :)

Höres!

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

Hej :) Kolla gärna in min blogg och kommentera :)

2008-03-26 @ 14:01:30
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: Hamade

Hej, jag har en ny blogg..och jag undrar om du kan titta in och se om den är fin..snälla =)
Ha det så bra
Hamade X

2008-03-26 @ 14:05:47
URL: http://www.hamade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0