Helgens aktiviteter


Dags för en liten update kanske?

Kom hem från stan för ett tag sen där jag var med min tremänning Ellen, så nu är jag några hundralappar fattigare. Köpte typ inget roligt, bara lite basic-stuff, smink, örhängen och nån t-shirt. Självklart så fikade vi ju också!

Och värsta grejen, i torsdags var jag partysugen! Tro det eller ej, men torrisen själv hade planer på att festa ;)
Men sen så vaknar jag ju på fredagmorgon, blek som ett lakan och tanken på att duscha, sminka mig och välja kläder kändes inte alls lockande.

Det slutade med att jag traskade omkring i sovkläderna hela dan, tills Ellen sen kom på kvällen då jag hade vett nog att byta tröja.


På vardagar kan jag vara helt sugen på att festa, men sen när det kommer till kritan blir jag så in i h-vete lat. Tror det är för att det är vinter, får ta igen allt jag missat sen när det blir vår!


Sen är ju Bengan här i helgen också så det är nog lika att skona honom från "Karin-kommer-hem-full-och-ställer-till-en-scen". Han har redan varit med om det alldeles för många gånger ;)
Men det är klart, när han är här på typ nyår, valborg, skolavslutningar, midsommar, lk, halloween osv är det ju klart att han prickar nån gång när antingen jag eller Sara är lite runda under fötterna.
Nåja, känns iaf bra nu att han på senaste tiden sett vilken duktig flicka jag egentligen är :)

Ett plus med att ha honom här är också att mamma och pappa är så glada då!

Kvällens planer iaf ser ut som så att jag ska väl ragga upp nån som inte festar, haha, vilket offer jag känner mig som ;) Kanske chilla lite och se melodifestivalen, är ju som tradition att se det.
På tal om det så träffa jag en annan morbror på stan för nån dag sen som sa att jag var så lik Charlotte Perelli (eller hur fan det nu stavas). Dock vet jag inte om jag tog det som någon komplimang eftersom hon ser ut som värsta plastic-fantastic-monstret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0