Håll i hatten

Var så himla trött imorse att jag åkte iväg till praktiken osminkad och i kläderna jag sov i, rätt illa, men vafan ingen bryr sig där. Dock så var vi till tandläkaren där jag kände mig väldigt "morron"..

Aja, man kan inte vara på topp jämt.


Tog på mig att jobba måndag nästa vecka, kommer att sitta fint med tanke på att det är ett 13-timmarspass med storhelgs-ob! Låter inte helt fel i mina öron ;)

Därför kunde jag också med gott samvete slösa lite, inhandlade jackan och sjalen innan jag åkte hem. Gillar dom skarpt, så längtar ännu mer efter varmare väder!


Fast Emma varnade mig för att jag inte skulle tycka om jackan så mycket i framtiden, eller att den inte skulle användas av mig. Har ju x antal såna plagg här hemma. Som skinnjackorna, gillar dom helt mycket när dom hänger i garderoben, men på.. nä jag vet inte, blir bara inte att jag använder dom. Valet mellan dom eller den svarta kavajen var ju busenkelt, KAVAJEN! Åh, en riktig favorit som får åka fram igen om ett tag!


Sen ikväll har jag hängt hos Ida. Med chips och dipp i högsta hugg var vi redo för lite OTH, najs! Skönt att vara där, hon slavar åt mig. Jag ligger och tar upp hela soffan medan hon kommer med allt jag ber om, känner mig som en drottning ;)

Sara hämtade mig och vi tog den sedvanliga rundan genom stan, som alltid. Sitter fortfarande på helspänn när hon kör, det är farliga grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0