Gossip

Jag älskar att gå till frissan, typ mitt enda intresse här i världen. Hade jag vart rik (mindre snål) hade jag lätt gått dit en gång i månaden bara för att det är så skönt när nån pysslar i ens hår.
Diggar verkligen min frisör, hon vet hur jag vill ha det. Plus att hon alltid tror att jag är äldre än vad jag är, det sitter aldrig fel.
Annat var det när jag klippte mig innan nian nån gång, då frissan min frågade typ:
- Jaha, börjar du högstadiet nu eller?
Hm, jo lilla förolämpningen, hon tog ju bara fel på vilken klass jag började med en sisådär två år, neråt..
Då kan jag ju säga att jag var snabb på att berätta att jag hade hoppat över en klass och egentligen skulle gå i åttan, men ändå..
Idag var det också 2 år fel, fast uppåt, tur för henne. Annars hade jag strypt henne och aldrig kommit tillbaka.
Men 1 timma och 40 minuter senare kilade jag iaf därifrån, glad i hågen med nyfixat och blont hår. Dock lite fattigare men det får man ta.
Ska väl boka tid igen om en vecka kanske och gå och klippa det, haha, delar alltid upp det så man får gå dit två gånger, mycket värt vill jag lova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0