Fredag och helg

Har så jävla ont i munnen för en tand håller på att växa ut! Typ visdomstand eller nåt, förbaskat ont är det iaf. Sen måste jag alltid hålla på och utmana och äta all mat där och sitter alltid och trycker tungan där, bara för att se hur länge jag kan stå ut med smärtan, haha. Fattar att bäbisar alltid biter på såna där bitringar, stackarna.

Aja, nog om det!


Idag slutade jag skolan halv 10, skönt!

Men sen jobbade jag matte och jag och två från a hade speclektion med Viveka i ett grupprum, haha!

När hon skulle förklara nåt för mig såg hon ut exakt som Björn Gustavsson i parlamentet när han får en snilleblixt. Asså det var så slående likt att jag började skratta. Viveka trodde att jag skrattade för att jag tyckte matte var kul, men så var ju inte riktigt fallet ;)


Imorrn ser det ut som så att det blir jobb igen, ska ta Ylvas dag, 8-15. Det ska väl gå bra, känns inte så värst betungande, lite jobbigt att inte få sova ut bara, men jag överlever.

Morsan hans hade, hör och häpna(!), sagt att det kändes säkert att ha mig där!

Måste väl gå till kontoret och fixa med kontonummer och sånt också, har ingen aning, får fråga Sara hur man gör! Annars kanske mina pengar hamnar hos nån annan, hade ju vart suuuurt!


Nä, nu blir det en tuppis framför tv:n, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0