Dagens äventyr

Praktik 8-15, sen var det en massa tjorv med vem som skulle komma på kvällen så jag visste redan innan jag kollade på displayen vem det var när min mobil ringde, och mycket riktigt stod det Inre Kraft. Tog glatt på mig passet, vad skulle dom göra utan mig? Lenny hade vart så noga med att se till att ingen skrämde iväg mig från företaget ;)

Ångrade för ett tag att sagt ja, men vi gick ut på en långpromenad i vårvädret då allt blev bra igen! :) Slutligen hamnade vi på sub & co. Satt och fikade och skrattade åt en massa hemlisar ;)
Sara har även gjort intryck på honom med besöket på Thai Thai. Vi skrattade gott och länge åt att dom ätit kyckling för flera hundra kronor.



Kom hit igen efter typ 2,5 timma ute, då kände jag att jag hade bråkat klart med rullstolen. Vi var inte kompisar idag, har kört in i varenda tänkbara grej, hållt på bli klämd i hissdörrarna och fått superspinn när vi fastnade mitt på vägen i nån snösamling. Som pricken över i:et tog elen slut när vi var på upploppet så jag fick använda alla muskler jag har för att putta den den sista biten.

Nu ser jag fram emot en lugn tv-kväll. Sitter här i hans inne-rullstol (mycket smidigare) och ska rulla iväg till köket snart och hämta lite gotta till oss.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0