Blondie


Jävlarns vad trött jag är asså, trots att jag sluta efter 2 nån gång idag, då hade jag endast vart där 5 timmar ;) Och en timma går bort för frukost och lunch så jag har väl bara jobbat cirkus 4 timmar.
Sen sa chefen åt mig att jag bara behövde "stå och se snygg ut" där ett tag, så det var ju inte en allt för komplicerad uppgift för mig ;) Skämt åsido!
Men det tär att vara där, creds till alla som jobbar och sliter hela dagarna!

Ska göra Saras hår sen ikväll, äntligen har jag fått min vilja igenom och hon ska göra ljusare.
Men jag fick ju lilla paniken när hon kom hem med en såndär förpackning, jag trodde hon hade fått spader. Men sen såg jag ju att hon hade en annan färg också, det där var bara avfärgning, puh!

Tror för övrigt att det var en sån där blekning jag gjorde på den gamla goda tiden, där i sjuan nån gång när jag fick planer på att göra blont hår. Fast blont och blont kan jag ju inte påstå att det blev, gult är en bättre beskrivning. Men i vissa ljus såg det faktiskt helt okej ut.
Det tyckte dock inte mami, hon förlät mig nog aldrig för det.
Minns den dagen så väl då jag gjorde, hos Elin utan att hon visste, jag var värsta gangstern. Hon ringde när jag hade geggan i håret och frågade när jag skulle komma hem och jag svarade käckt att jag skulle komma när min blondering var klar.
Heheheheheh.. När jag kom hem fick jag smaka på en utskällning som hette duga!
Tror fan inte att hon tog i mitt hår en enda gång på flera månader. Och när jag hade hittat en tröja som jag ville ha, typ vit och ljusblå så kollade hon bara på mig, snörpte ihop munnen och sa kort och gott:
- Blått passar inte med blont hår.
Japp, så var det med det, hon kunde inte ha visat sitt missnöje tydligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0