APU

Praktik hos bodyn idag igen, Ylva jobbade dagen så det har vart kul :) Fast om man frågar mamma så har jag jobbat med Gustav, pga. nån obetydlig lögn som Sara drog för mamma av nån mystisk anledning.
Aja, vi har tagit en sväng på stan och så, bodyn sov väl mest i stolen där, men han såg ut att ha det mysigt.
Sen hände väl en liten incident nyss, blev lite orolig och gömde mig här i vardagsrummet, men Ylva skötte det så bra. Nu är iaf dagens praktik över!
MEN, vad gör jag kvar hos bodyn?
Jo, jobbar. Ylva har lämnat mig och nu är jag ensam här, lite smått orolig och sådär, men tror jag kommer att klara mig rätt bra till 9, då har jag hängt med honom i 13 hela timmar!
Rätt svamligt företag, Lenny har typ bara träffat mig 10 minuter och jag får redan jobba, plus att jag bara är 16 år, alla tror typ att jag är 17 ;)
Bodyn ligger och snarkar lite smått, ska fan låta honom vila hela kvällen.
Ska ta och göra lite matte nu, inte helt fel att få betalt för att sitta och göra sina läxor ;)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0