25 mars

Hade en lugn stund på jobbet igår, så jag tog med mig lite fika och satte mig på balkongen för att äta det där. När jag kommer ut förvånas jag över hur otroligt varmt det är, solen värmde och det var helt vindstilla. Satte mig tillrätta och vände ansiktet mot solen, och herregud, jag svettades ju. Blev till och med tvungen att öppna koftan.
Men just som jag ställer mig upp och tänker ta av koftan så kollar jag runt och inser, balkongen är ju för fan inglasad..
Jävla skit, jag som verkligen trodde för en stund att sommaren väntade runt hörnet.

Öppnade upp och kände hur friska (läs kalla) vindar började cirkulera runt mig. Men efter att ha suttit ett tag började solen faktiskt värma skönt och hoppet om varmare tider blev återigen större!

Idag är det också sol, har suttit på terrassen under mitt duntäcket i västa Big Brother-stuket. Ganska naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0