:@

Blev pigg efter att ha sett lite tv, är så mycket på måndagar, dubbelavsnitt av 2 ½ men, my name is earl och scrubs, kan inte bli mycket roligare än så.
Har legat och sett det och faktiskt gjort spanskan och även lite matte.

Nu ska jag snart försöka sova, nåste ju vara någotsånär utvilad imorgon! Men min powernap råkade ju spåra så antar att jag inte kommer tatt somna på ett tag..

Såg nyss att Sara inte har tagit hem sminket än, uppyäckte imorse när jag skulle sminka mig att ALLT var borta! Övervögde att gå ner till Elin och låna hennes, men hon har så kasst morgonhumör så jag vågade inte ;) Nä, så viktigt är det inte, men less jag blev på Sara nu när det fortfarande inte har kommit hem. Det blir fan spö när jag träffar henne nästa gång!! :@

Aja, har tagit ut linserna så ser typ inte om det kommer rätt bkstäver på skärmen, men det blir säkert bra.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0