11 timmar 43 minuter..

Jobbar ikväll också, lite tufft (inte tufft coolt, utan tufft jobbigt) att det blir en 13-timmars två dagar i rad..
Menmen!
Linda jobbade dagen, då jag var übertöntig praktikant, man känner sig mycket coolare när man själv jobbar ;) Vi har gått på stan en runda och sånt där.
Sen ringde Sara, hon var lat och orkade inte komma, så snäll syster som jag är tog jag jobbade hennes kväll. Sitter och kikar runt på bloggar, så jag överlever.
Kommer att vara VÄLDIGT värt det när jag får lönen!

Sen blir jag så härdad att vara här att det inte är sant, saker jag har vart supernojig och kunnat börja gråta över är vardagsmat efter en tid här. Mesiga Cornet har skärpt till sig ordentligt!
Fast sprang iväg och gömde mig när han satte i halsen och började "spyhosta". Sen kom jag på, vafan det är ju jag som ska ta hand om honom, och gick tillbaka och sa några lugnande ord medan jag klappade honom på ryggen, dock med spyan uppe i halsen..

Aja, har alltid haft svårt för sånt där, minns att jag som liten tröck kudden mot öronen och gömde mig under täcket när pappa "satte tandborsen i halsen", som vi döpte det till nån gång när Linda sov hos oss ;)
Huvvaligen, det var tider det, men efter några gånger till här lär jag vara total-botad från den skräcken!

Imorrn blir det iaf skola igen, vilket jag är väldigt glad över!
Har bara en lektion, fast måste göra lite matte och fråga Vivis om en del grejer sen.

Sen är det helg, wiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0