Supernojig..

Jag är jättenervös inför att åka iväg, typ skräckslagen.. Inte för själva resan och det, mer för att det kommer bli nå strul så vi inte kan komma iväg.
Satt uppe inatt och skulle boka flyg till Stockholm, var mycket tjorv, men vi bokade iaf på fredagkväll och en natt på nå hotell där i närheten. Det kommer säkert att skita sig och så kommer vi få slagga på nån bänk på arlanda..

Nä, ska sluta vara så negativ, det är bara det att mamma alltid har hållt koll på biljetter, bokningar, pass osv. Och på tal om pass har jag fortfarade inte fått mitt, kommer det inte imorrn är vi körda, riktigt jävla körda.



Idag har jag iaf solat och fått lite färg. Typ inte bränt mig nåt heller, ovanligt. Sen åkte jag till stan med Ida, gled runt lite bara.
Gled med henne igår också, var på balen och spanade. Inte så många kändisar några från ledarskap och chockande nog en från jobbet. Sen gick jag hem till Emma, där Lisse och Maria också var. Såg tv och chillade! Skrattade även lite smått.

Ikväll får jag se vad som händer och fötter, kanske städa och packa lite. Imorrn kommer jag inte hinna, då är det studentfirande för min kusse och en hel del ärenden på staden. Sen på kvällen blir det party, först hos Carro, middag och sånt, sen vidare med brudarna, dom gamla vanliga ;)

På fredag hade jag tänkt vara bakis till klockan 4, då slutar Sara jobbet så vi ska väl fixa det sista och sen säga adjö till madre och padre som kommer sitta och oroa sig över en vecka för sina små älsklingar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem från jobbet?!?! kjam fjån uffi

2008-06-05 @ 15:31:07
Postat av: Karin

Afshin vettu ;)

2008-06-06 @ 14:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0