Sommarlov

Igår sprang jag och Elin på stan i några timmar på jakt efter den perfekta presenten till lilla Emmsi ;) Hittade lite smått och gott som vi sen gav på kvällen då det bjöds på tårta och grejer.

Idag är det midsommarafton, eller är det afton? Aja nåt är det iaf och för de flesta vankas nog lite party. För mig blir det lugna puckar ska jobba litegranna. Känns läskigt att åka dit nu efter att ha varit borta, speciellt också när jag ställde till det för dem genom att åka bort över mina pass. Haha, vd:n själv fick ju rycka in och jobba eftersom det inte fanns nå personal..

Har också hunnit springa ner till Elin och sätta in bilderna från resan, det är ju inte nådigt vad man längtar tillbaka av att se dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0