Måndag

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men jag har så fullt upp så jag knappt slår på datorn på dagarna.. NOOT!

Menmen, har faktiskt inte vart hemma så överdrivet mycket, sovit borta och sen jobbat på dagarna. Bengt min morbror har haft mitt rum och jag ides inte sova på madrass i Saras rum mer än en natt.

Igår for jag och Elin till Emmsi och slingade hennes hår, blev mycket bra! Jag tar stolt på mig äran till att det blev så läckert. Okej, jag fick inte dra ut en enda slinga, men det var jag som satte i färgen, så lite duktig var jag.
Satt ist och kollade fotboll och åt dom goda nötterna hon glatt försåg mig med.


Sen snackade vi lite minnen från förr. Typ om musikteatern då jag var i "framtiden" och hade ett grönt skynke på mig. Alla andra hade silvriga kreationer, jag var udda..  Och så höll Emma på mobba det och stod på en stol i mitt rum och sa:
- Jag är JESUUUUS!!
Lisette skrattade åt det och jag började gråta, känslig som jag var.



Idag har jag städat min garderob, rensat ut det jag inte använder. Eller okej, blev lite less så jag bara slängde in kläderna sen.. Men har gjort plats för alla nya kläder jag ska köpa för. Ska faktiskt handla upp lite pengar här nån dag när jag orkar ta mig in till stan.

Fyller ju år på torsdag också, har inget att önska direkt, tror inte att pengar kommer att stå på önskelistan iaf. Kanske en biljett till Stockholm skulle sitta fint, ska dit i augusti har jag planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0