Hemma igen

Så nu är man hemma i torra och tråkiga Luleå igen. Eller har varit det sen tisdags och det suger riktigt hårt kan jag meddela.

Menmen, det enda jag har saknat är alla vännerna så det är ju kul att träffa dom. Idag fyller Emmsi stor flicka, så ska dit och fira henne, grattis!

Annars så händer inte så mycket (läs ingenting). Har inte ens hänt nånting under tiden jag har varit borta.. Men för mig har det iaf hänt grejer ;) Kan sätta in bilder när jag får in dom på datorn, en viss Sara Nilsson har slarvat bort kamerasladden..

Stannade ju även i Stockholm efter Turkland, var skönt att inte komma hem direkt eftersom det skulle kännas ännu mera tomt. Kollade på lägenheten som Sara och dom ska hyra, en 4a med utsikt över hela Stockholm, inte illa. Så då vet man var mina pengar kommer att gå i höst, flygbiljetter dit ner. Har fortfarande inte fattat att dom flyttar, trots att jag vart i läggan och allt, vill väl inte inse att hon lämnar mig min lilla Ollfaan.

Nåja, nu måste jag städa upp här hemma innan mor och far kommer hem, dom åkte till Pajala just när jag och Sara kom hem, börjar nästan misstänka att dom undviker oss.

PUSSOCHKRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

kakan vi måste fixa hår :D

2008-06-19 @ 22:05:24
URL: http://ylvasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0