Värmebölja

Ringde till jobet och sa att jag fortfarande är sjuk, av 12 pass som jag har kommer jag då ha jobbat 4.. Kommer att vara tät när lönen kommer, eller så inte.
Jag ska ta tag i jobbandet, men kanske inte är så kul att åka med igenklistrade ögon. Dessutom kan jag inte ha linser så jag ser ju som en kratta. Hos Gajja i lördags kände jag inte ens igen min egen klasskompis, funderade på om hon hade ny kille eller vem det kunde vara ;)

Idag har jag gjort absolut INGENTING. När klockan var halv 5 fick jag lite panik eftersom jag fortfarande låg med pyjamas under täcket och var tvungen att skynda mig upp att äta min fösta måltid denna regniga dag.

Vädret ser dock ut att bli bättre, spana in detta!
Prognos för torsdag, uppdaterad måndag 21 juli. Bild: SVT.
Osis bara att man ska bo i norr när det är söder som alltid har värmen först. Men på fredag ser hela Sverige ganska lyckligt lottat ut.
Kanske att helgen kommer att bli riktigt varm, jag är iaf positiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0