2 juli

Vaknade imorse av att min mobil ringde. Det var nån från jobbet som undrade om jag kunde komma och jobba. Helvete heller, jag var död som en sill. När jag sen kollade på klockan var den 05:22, inte konstigt att jag var trött..
Dom har fortsatt dampringa hela dan, och efter 7 samtal och ett meddelande på röstbrevlådan svarade jag, men sa nej till att jobba imorgon. Hallå, jag fyller faktiskt år!

Åkte iaf till stan med Ida och Maria och efter ett tag träffa jag Emma och följde med till henne. Sen tittade även Lisette förbi. Dom hann mobba mig en sista gång för att jag bara är 16 imorrn blir det andra bullar när jag är stor flicka.
Nä, 17 är ganska meningslöst, jag fyller snarare "1 år kvar till 18" som Emma brukar säga.


Nu kommer snart lite släkt så det är väl bäst att avrunda här och plocka fram trevliga Karin. Ja, hon har sina stunder då hon visar sig :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Liina

GRATTIS KARIN! :D

2008-07-03 @ 16:59:19
URL: http://liinam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0